kedatangan mu tidak di undang

Ade sorang mamat ni yg slalu menyemak kt bilik aku . 
ntah dtg dari planet mane pun aku tak tahu .
kedatangan nye mmg tak di undang . walau pun skali . 
tp setiap hari dyer dtg utk on9 bermain poker .
ntah time bile dyer punye class pun tak tawu . tak menentu la class dyer nie . 
tu yang slalu mengeport kat bilik aku. menyirap nye lah dgn mamat nie .
di pendek kan cerite dyer kawan raden . *roomate aku* .
 aku knl dgn dyer time tuhh aku lepak dgn radin kt cafe utk dinner . 
dtg nye dyer bersalaman dan berkwn pulak dgn aku . 
ntah time bile plak aku rapat ngan dyer smpai setiap ari dyer dtg bilik aku dah mcm kwn karib dyer la pulak . sabau je la .
setiap ari dyer dtg tgn kosong . dtg nk on9 jerk . mule dtg just lepak2 . skali da lepak nk pnjam laptop . skali da pegang laptop . nk on9 plak . skali da on9 . nk main game plak . da bg main poker . smpai bile2 dyer tak nk berhenti .
paling menyirap bile dyer dtg time pukul 2, 3 pg . mmg rs nk bakau je budak ni .
datg dgn alasan hndak menyiap kan assgment . bg je la mamat ni masuk .
bile da hbis buat assgment a.k.a bermain poker . dlm pukul 6 pg dyer blah .
skali lg aku menyirap da keluar tak reti nk kunci pntu . mmg menempah maut baruah nie .
tp nk buat mcm mane . kdg2 baik gak budak nie . blnje aku n kasi pnjam moto . 
last2 dak ni pndah gak bilik aku . slepas berkali2 kene maki dgn aku dan si radean .
pndah dgn laptop baru dan broadband baru . tp at last dyer quick from GMi tuk bekerje .
sengal baruah ni . . .moral of the stories is don't try play poker .!!

Placing pun kt bilik aku


0 Say Something:

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates