gadis arau

huuuhhh . . . jao nye kali nie my girl dr arau tuhhhhh . tp bkn tmpat asal dyer . just tmpat dyer study and kampung dyer at kedah . but tak tahu area mne .
knape la jao sgt niee . mcm mne la nk jmpe kalau jaoh2 . malang sungguh . asik dpt yg jao2 . susa nk stay couple lau jaoh2 nie . tp tak pe . try n error


siapekah gadis yg bertuah dpt kapel nan aku nie . n mcm mne la bole kapel ngan dak arau nie . hmmmm . sbb ade satu bnde je sbb aku snggup nk kapel nan dyer . jeng jeng jeng . tetttt!!!! . secreeet oke . bermula nye komen2 pic kat MS then bertukar no phone . bile da dpt no fon senang siket nak adjust bg dpt ape yg aku nakkkkk tp time tuhh aku kapel dgn nabila . tak de hal sume dpt settle kan .

sblm tuh mmg tak expect nk kapel . tp bile da dyer ade problem dgn pkwe dyer n aku plak da boring ngan nabila . so aku nk try yg baru . mule2 ajak scandal tp bile dyer da suke aku trus nk ajak kapel even kite belum jmpe lg . tuh small matter jerk . tak lame tu kite org jmpe kt kl . jao tuh dyer dtg dr arau ke KL tuk jmpe bakal pkwe dyer . hahaha~~tp dyer da biase ke KL tuk jmpe bekas balak dyer .

oke la dpt knl dgn dyer . suke borak . tak boring layan dyer . tp time rs kejap sgt dpt jmpe dyer rs tak puas plak . tp tak pe dyer pun mmg tak puas jmpe aku time tuh . n we all akan plan lg nnti tuk berjumpe . slmt jln utk dyer . . . smoge dpt jmpe lagi . . .

0 Say Something:

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates