Presentation yang menarik

SMLM gua ade presentation utk sbject MALAYSIAN STUDIES dgan tajuk nya "macam mana nk naik kan smngt negara utk pembangunan dari segi nasionalisme nye dan patiotisme nye" macam senang tp susa gua nk present sbb nk kene bg pndapat . gua paling tak suka present nk kene bg pendapat lg2 about tajuk macam tuh . haishhh . . . mmg palat ar ~~~

tp gua tak nk mengaku kalah . gua explore giler2 tntang tuh . siap kaji negare2 maju pasal smngt nasionalisme dyer dan patriotisme . tp gua msih tak de idea mcm mne nk present tntang tuh . mse da dekat nie~~tp gua still blur tntang soalan dyer dgn jawapan dyer . gua siap tnye la mmbe chating gua . tp dowg pun same jugak .

Tibe la hari smlm(ISNIN-23May2011) pukul 3p.m kene masuk class sbb present da nk start . gua dgn ngntuk nye sbb mlm td siap kan report utk sbject nie dgn gua buat design utk CNC lathe sbb pg tuh sir gua nk tgk la kan . so gua kene la siap kan jugak design "ala kadar" gua tuh .

Balik pada tajuk asal . gua balik class pg tuh gua ingt nk try la cri idea lg kat tenet . tp gua punye mls gua tido lepas balik class pg tuh . mcm haram la weyhh~~msuk classs ptg tuh gua blur dgn ngntuk dan jugak gua nerves . sbb takut kene ketuk time present . Group gua yg ke3 . so dlm tuh gua smpat lg pk idea2 utk "goreng" time present nnti . Alhamdullillah ade jugak idea yg gua dpt dr dorg present tuh . mcm ade kene mngena jerk gua tibai bai . . .

Tibe group 2 aku mkin tak tntu arah . jntung mkin laju kot . bese la kalau gua tak prepare utk present mmg cm ni la jd nye . tkut idea yg gua nk bg tuh tak btul dgn ape yg sir gua nak . Gua ape lg siap berzikir hahhhh . bc doa penerang hati 2x dgn doa utk present *lupe nme doa tuh . 2x jugak aku bc . . . .

Tibe la group gua . haiyooo mati wooo~~ . telinga gua merah time tuh . mmber2 gua da nmpak telinga gua merah dyer ape lg . tmbh kan lg tekanan aku . tgk2 gua . ingt gua nsem sgt ke time tuh .tibe suda giliran gua . sir gua pgil . "MOHD IZWAN BIN ADAM . ape yg anda telah kaji dgn tajuk yg sy beri kan itu . berikan pendapat anda"

Pndapat gua . "melalui perfileman" ~~sir gua ckp oke . hurai kan ....gua ape lg . time tuh idea gua mncurah2 utk "goreng" sir tuh . siap buat lawak maharajalawak lg . "Bukuit Kupuing" filem contoh terbaik utk smngt nasionalisme . . .time tuh mmg idea gua bnyk nk bercakap . tp sir tuh asik potong jerk . tp oke la . dr tak de idea . aku bg dyer 3 point kat sir tuh .

Atlast , sir tuh ckp oke MOHD IZWAN . bgs bnyk point kt citu . gua dgn bangge nye . senyum lebar kat kwn2 gua . hahahahahaha . . . syukur Alhamdullillah . walaupun idea aku kosong time tuh . tp dgn useha yg aku buat dgn mcari mklumat dan berdao sbln present . akhirnya tuhan bg aku kesenangan time present .

Slmt 1 perkara . .jumaat ade lg 1 presentation . tp slide n report tak siap lg . bile lg nk buat kalau tak mlm jumaat tuhh . suke kerja last mnute . ini lah GUA

0 Say Something:

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates