Esya Semakin Dekat

Siapa Esya.?dia ialah anak kepada Nurida Adam . esya baru je sthun setengah dan sgt comel .
Semakin Dekat.?mksud nya.? Esya semakin dekat dgn aku maksudnya dia tidak takut lagi dengan aku cuma kadang2 jerk dia rs takut . sblm nie dia takut sangat dgn aku sbb jarang nmpak aku dan bila aku nak dukung msti dia lari tak pun msti kepala dia akan berpaling ke tempat lain menunjukkan dia tak nak dekat aku .


tapi hari ini dia tak macam tuh lagi . dia akan dtg sndri dekat aku dan mencuit2 aku . dia suka meletakkan kepala dia seperti kucing yang manja . dia tidak lagi menangis kalau aku dukung dia dan dia akan senyum gedik menunjuk dia malu2 bila aku panggil nama dia . tiba2 pula dia berubah menjadi suka kat aku . bila dah macam nie, aku mula rs mls nk balik Bangi dan rs nk bermain je dgn dia smpai dia tertido .

0 Say Something:

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates