sofea semakin bijak

smlm 8 june 2011, balik dari bangi dan smpai kulai dlm pukul 6pm . yg ambil aku ialah akak2 aku . idah dan anak, nina dan anak, ain dgn sofea pun ada penuh 1 kereta dia . ape yang terjadi dalam kereta is bila aku kacau haziq . . . .

AKU : haziq tak payah .
HAZIQ : nangis * sbb die tak suka org ckp kat dia macam tuh
SOFEA : tak baik buat macam tuh . nnti Tuhan tak syg . . . .
KAMI : gelak dan gelak . HAHAHAHA~~

Sejak da lama tak balik nie bila balik suke dengr sofea mmbebel . word dia tetap sama . msti blkang ade NANTI TUHAN TAK SAYANG

Tak Baik ckp mcm tuh . nanti Tuhan tak syg
jgn nangis . nanti Tuhan tak syg
jgn marah2 . nanti Tuhan tak syg

Ini lah word yg aku kerap dngr dri dia smlm smpai skrg . tp yg pelik nya dia nasihat kan kt org tp dlm masa yg sama sebenarnya dia pun akan akan buat bnda tuh .

Anyway happy ade anak buah ramai2 kadg meriah . kadg2 tak tahan nk layan kerenah semua . harap semua ni akan berkekalan . . .

0 Say Something:

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates