Menarik Di TV3 Sepanjang Ramadhan



Sejak ramadhan, aku asik layan drama di tv3 jerk dan aku tak pernah nk miss dgn semua drama yg aku suka and not me only i think semua org pun suka drama yg aku layan nie


RAMADHAN TERAKHIR



Drama yang paling sesuai di bulan ramadhan is Ramdhan Terakhir and its suitable for any people that want to changed also for me. Berubah bila mendapat musibah seperti sakit yang di tunjukkan dalam drama ini why not berubah time kita muda.? Itu yang sepatutnya dijadikan pengajaran dalam drama ini. Drama ini ada scene yang membuatkan aku, family, rakan2 dan semua orang maybe menyirap dengan watak ibu dia yang tidak pernah hendak berubah even telah sedar dengan semua kesilapan but still dengan perangai buruknya. That the make story be interesting and membuatkan aku hendak tonton semua episod sehingga tamat.

Dalam drama nie jugak ada lagu yang semua org tercari-cari full version tp sampai sekarang masih tidak jumpa lagu "Jangan Lupa Namaku by Pompa Bensin" yang ada cuma sekerat jek dan kalau siapa-siapa yang sudah jumpa full version share lah.


KASIH ALIA



Drama ini mula-mula macam mls jek nk tgk time dorang masih kecil lagi tapi bila hendak menunggu waktu berbuka puasa tgk je lah drama ni smpai lah episod yang dorg dah besar-besar. Bila dorg dah besar cerita dia sudah bermula dan smpai sekarang tidak pernah miss jugak dgn semua episod. Pelakon yang aku suka cuma Alia jerk. *pakai tudung tapi nmpak seksi* kurang pahala puasa aku . . .  Drama nie best dgn watak Sheila Rusli yang dulunya mmg kejam dan sekarang pun watak dia nmpak kejam jugak and cerita nie bnyk mengisahkan kekeluargaan dimana adik dgn abg telah berpisah. Ada jugak mengenai cinta ~~siapa la yang dapat bersama dengan alia nanti . . so kita nantikan bersama kisah seterusnya apa yang akan terjadi . . .


STANZA CINTA vs TAHAJJUD CINTA






Antara drama Stanza cinta dgn Tahajjud Cinta mana lagi best.??Bagi aku dua-dua best cause dua-dua drama nie jalan cerita cinta yang berbeza.

Stanza Cinta yang menjadikan best sbb pelakon-pelakon dia and semua orang msti nk tgk Aaron Aziz belakon dgn Fizz Fairuz. Bagi laki-laki msti nk tgk Nur Fathia belakon dimana dia menjadi buntu bila di ngurat oleh Aaron Aziz tp maybe Fatin telah memilih Fizz Fairuz. Kan dah menjadi tanda tanya siapa yang akan di pilih oleh Fatin dalam drama Stanza Cinta. . . Sama2 la kita tunggu yer~~

Eman Manan yang menjadi ustaz dalam Tahajjud Cinta yang ada empat isteri dan telah suka kepada Seri *Fauziah Gous* dan Citra*Fazura* ingin membela nasib wanita dan tidak lepas juga untuk membela nasib kwn nye itu -Seri- yang telah terpaksa bekerja bersama Ustaz - Eman Manan- . . . Dalam drama ini ada 20 pelakon hebat itu yang menyebabkan cerita ini sangat menarik dan paling sedih cerita ni seminggu sekali jerk setiap hari jumaat. Lama lol nk tunggu . . . apapun aku nk jugak tgk cerita ni smpai habis . . . ~~


ANA LULU



Satu lagi drama yang sweet sgt bila tgk Nora Danish as ana lulu yang menjadi gedik dan sengal dalam drama ANA LULU . HAHAHA tp dia mmg sweet and manja tuh yang aku suka . . drama nie jugak agak romantik lol and kadang2 funny dgn gaya Nora Danish. tp cerita dia macam nk habis jerk sbb dia sudah pun brsama dgn org yg sepatutnya cuma ada la halangan untuk dorang nnti . so tgk jela smpai habis Ana Lulu ni smpai tamat dgn kesah cinta dowg . .


Ini je lah drama yang galak sngat aku tonton and cerita-cerita yang menarik di tv3 selain EDISI KHAS, KIAS RAMADHAN and SUPERMAK . . 



Aku tgk tv3 sbb kt rumah sewa ni cuma dpat tv3 jerk. Arial tak brape nk oke
and mybe dah takde pape nk buat so watch a television


0 Say Something:

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates