kemalangan yang ke-3

Hari ini adalah hari yang agak malang, malang yg aku buat sndri. Aku excident di jalan yang aku pernah excident ketika nk pergi kerja dulu. Kemalangan yang kali nie mmg agak sengal, sbb aku yang salah and tak dapat ganti rugi. Smpai sekarang aku excident yang tidak dapat ganti rugi dari mana2 pihak sbb semua salah akuuu!!!~

Tapi kali nie mmg salah aku and kesengalan aku mmbawa kepada keburukan, "Mat Mod jatuh moto, Lu kata lu Terer, amacam bole jatuh maaa" . . HAHA . . sbb apa salah aku.???? sbb aku potong double line, sbb ape aku sengal?sbb aku bawak moto laju sngt macam mat rempit yang tak de masa depan tuhhh, tp waaa bkn mat rempit, waaa mat mot yang ade wawasan dalam diri!!!!


Bermula pada pagi hari, aku nk balik kampung dgn harapan dapat potong kereta subaru di highway skudai tp tidak dpt pun sbb tak de subaru atau skyline lalu kt citu, yang ade pun kereta malaysia yang dah jadi skyline made in NEPAL. Aku gerak perlahan jerk di highway skudai tuh tp berubah jadi laju di jalan KULAI-KOTA TINGGI sbb aku tgk hari da gelap and tak nk la kena hujan, lg pun aku tgh demam time tuhhh!!!


Bila dah laju *tak laju mane pun derr* aku potong semua keta yang depan aku dgn egonya. Bila da dekat simpang kampung aku ada la lori kat depan tuhhh perlahan, *bnyk keta aku nk potong jap g nihhh* apa lagi dgn kelajuan yang maksima *80Km/j* aku potong semua keta kat depan *aku jerk bole potong, keta mana bole* and suddenlyyyyyy. . .

Ada kereta apa ntah nk potong lori tuh jugak *seingat aku je laaah* tp kereta tuh bkn nk potong sebenarnya, kereta tuh dyer nk masuk bengkel kat sebelah kanan aku, so dengan break yang dah tak brape nk oke *mat mot lah katakan* aku tekan kuat2 smpai berDRIF sekejap sblm aku CIUM bontot kereta tuhhhh DUSHHHHHHH~~~MUAHHHHHHH!!!!!! arghhhhhhh sedap nyerrr . . *malu siot aku comolot di khalyak ramai* aku terbaring sekejap kat citu sblm ade org tlg bangun kan aku dari tidur di jalan raya, aku rasa aku sihat lagi cuma bibir jerk pecah and moto aku lah paling cedera teruk, kesian dyerr!! Ade lak org kg aku berhenti *aku tak kenal pun tp dyer kenal bapak aku* dyer je lah ngan pemandu yang tak berapa nk berkhemah kat citu, yang lain semua tgk dgn berkata, "padan muka or kesian"

Pak Cik tuh ckp aku salah sbb potong double line pas tuhh pakcik tuh salah kan owner kereta yang aku langgar, dyer cakap org tuh lmbt bg signal, Whtever lahh yang penting mmg salah aku pun bawak laju sngt, padan lah muka kalau tak dpt ganti rugi punnnn. Pas tuh isteri pakcik tuh kua nk tgk keadaan aku, tgk ade darah siket so dyer suruh anak dara dyer bg tisu . . OMG!!makcik tuh ade anak dara, cun plak tuhhh~~malu seyh, msti dyer gelak kan aku kt dlm keta tuhhhh. Biala dyer yang penting aku selamat!!!

Moto aku pun da cedera parah, pasni moto tuh aku simpan jerk la wat kenangan~ dah malas da aku nk naik moto mat rempit tuh lagi, pas ni aku nk naik basikal jerkkk lagi selamat!!!!!


MOTO AKU YANG CEDERA PARAH



P E N I N G K E P A L A S E B A B F L U F E V E R K E M B A L I

2 Say Something:

Anonymous said...

yihaaa!!!!
ape2 pon seb bek slamat....
huhu..tak penah rasa~~~
lalalalalal~~~~

gmiDOTstudent09 said...

mmg tak de insurans org yg bg komen nie

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates