Semester 5 lebih Releks

Dulu masa sem 1 sgt lah penat smpai tak de mse nk qadha tidur.
Class dari isnin smpai sbtu, tp assgment tak bnyk

Sem 2 class pun pack jugak dr isnin smpai jumaat, tp assgment da mula bnyk

Sem 3 mula seronok dngn sbject yang baru and bermula nya sbg mold maker, even class tak pack tp asggment menimbul smpai tak tidur.

Sem 4 tak banyak machining atau bengkel, just banyak guna pc and otak jerk. Class tak pack tp assignment tak nk kalah, lepas 1 1 dyer bg

Sem 5 start practical, hari pertama rs lebih baik pergi ke kelas dari pergi kerja.
minggu terakhir rs berat nk tinggal kan tempat kerja atau rs nk smbung lg smnggu practical.

Bila da start sbg student balik, rs takut nk hadapi sem 5 sbb senior2 ckp sem 5 penuh dngan tekanan, tp bila da lalui hmmmmm.~~oke jerk . tak de la tekanan. kalau dulu cuti 2 ari tp skrng terbalik . cuti 5 ari class Cuma 2 ari jerk. yang tekanan Cuma sbject proposal jerk, tp bg aku tak de la tekanan sngt sbb aku bole siap kerja 1 ari jerk, ini la adcantage kerja last minute

Sem 6 tak lama lagi, senior ckp sem 6 2 kali ganda tekanan. apa2 pun aku da tak sbar nk habis belajar. harap2 semua brjlan dgn lancar . semoga ALLAH berikan aku keupayaan, fikiran dan segala nya utk aku lalui hari2 akan datang

2 Say Something:

amar said...

samalah.....masa aku di koleh dulu pun mcm tu jugak.....mula-mula biasa2 je...lepas tu xsiment dh mula betimbun....masa prektikal lagi 10sion coz aku tak tau nak buat pa....masa sem akhir aku rasa macam nak pecah kepala ni coz semua kerja kena buat on time..benci sangat....tapi alhamdulillah aku berjaya jugak...dan mendapat anugerah pelajar terbaik masa sem 2...hehehehehehe

gmiDOTstudent09 said...

wahhh kaw . terer seyh smpai dpt anugerah pelajar terbaik . tu la dyer kan . jd student kadg2 best kadg2 10sion gak . tp apa2 pun kne jugak lalui nye dgn ati yg terbuka

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates