Debaran Presentation


At this time ( 4.50am ) just finish my slide show presentation for final year project present on Thursday. itu pun masih tak complete lagi and at 8am need pra-present on my supervisor.

Petang tadi tgk group lain present, agak mendebarkan and for sure sgt neves dgn present di depan 3 lecturer yang tidak pernah kenal atau tidak pernah sekelas dgnnya. Soklan yang di tanya sgt la bnyk, and masa yang di ambil till 1 hour. tidak pernah aku present begitu lama.

Hmmm, aku takut lecturer tuh hentam aku smpai aku tak tahu nk jawab apa.
Apa-apapun, semua content yg perlu aku da prepare. hopefully semua content tuh berguna dan tiada error.

huhhh~~mnggu ni mnggu tak cukup tidur and bnyk mkn. mybe pressure nk present agak terasa jugak ke-tension-nan dyer. Habis present rehat 2 hari sblm menduduki final exam. yeahhhhH!!!!~~~

0 Say Something:

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates