Mimpi Seakan Kiamat

Sebaik habis jamming bersama kawan sekolah dulu terus balik rumah dalam pukul 3a.m dan bila sudah smpai rumah rasa penat sngt dan mengantuk lalu aku terus masuk bilik tidur dan baring. Ingt nk baring kejap jerk then nk masuk toilet tp terus tetido plak.


DALAM MIMPI



"aku sedang lepak di rumah jiran sebelah kiri, tibe2 air melimpah dari arah kanan seakan ada tsunami sedang berlaku sedangkan rumah aku jauh dari sungai atau laut. Air tuh sangat deras tapi ia berlaku di depan rumah dan air itu tidak smpai ke rumah aku ( rumah aku atas bukit ). Keadaan lebih cemas bila tanah di rumah aku berlubang dan nmpak air sedang deras di dalam lubang tuh dan tiba tanah itu mendap seperti hendak menelan manusia, ramai jiran2 aku yang hilang dibawah arus dan ditelan tanah. Aku dan semua org time tuh tidak lepas dari menangis dan menjerit2 nama ALLAH meminta ampun dan tiba2 keada kembali tenang. Cuma ada kerosakan yang terdapat dan semua bekalan terputus termasuk air dan elektrik. Hidup selepas itu agak menakutkan semua org dan juga meminta taubat yang tidak henti2. Selang beberapa hari selepas kejadian itu ada seperti batu kecil2 terapung-apung dan ada orang mengatakan ada sesuata objek seperti meteor ke tahi bintang ke aku pun tak tahu. Aku pun mula berkata ia adalah kejadian 2012 dan aku bangun dengan terkejutnya"


Kenapa dalam mimpi tuh aku teringat 2012, sebab aku suka baca mengenai kejadian 2012, ada 1 artikel yang mengatakan seorang pakar astronomi telah mengkaji ada 1 object seperti meteor akan jatuh ke bumi dan memusnahkan bumi dalam 2012, dalam kejadian itu pakar itu mengatakan semua talian komunakasi akan terputus, WALLAHUALAM . . .jangan percaya sangat dengan 2012 k, baca sekadar suka2!!!

2 Say Something:

Zeeiyra said...

takut jugak -.-

Cik Aini Lavender's said...

nauzubilla..byk artcle kuar ttg kjadian mcm ni thn 2012..sama2 mohon ampun dr Allah.

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates