Seminggu Tidak Updated-RINDUNYA

Hari ini aku baru saja smpai di jb sbb cuti CNY, sungguh indahnya aku dapat cuti seminggu, dapat tenangkan fikiran sbelum fikiran aku terganggu untuk hadapi FYP2 . . .


Seminggu seyh tak online rasa rindu nak menaip, rasa rindu nak share ilmu, rasa rindu nk chatting dan paling rindu dengan my reader, mane erh korang, sehat tak, kejap lagi aku akan rushing ke blog2 korang okey!!!!!


Seminggu lepas tak ade ape2 yang menarik untuk share . . tp aku nk bagi tahu apa yang aku lalui untuk seminggu yang lepas di GMi dan jugak di rumah sewaku!!!!


Biasalah hari first aku smpai rumah, aku kemas2 bilik. . habuk bnyknya almaklumlah sebulan kena tinggal!!Hari first di balik bangi aku rasa dah rndu dengan family aku yang jauh dimata tp dekat di hati ( macam jiwang jerk )!!


Second day (Isnin) . . hari pendaftaran tp ramai orang di dewan membuatkan aku postpone ke hari esuk tp sebelum balik rumah ade plak taklimat untuk FYP2 . . boring!!!!!petang tuh aku lepaskan gian . . . gian untuk bermain futsal sama kawan2 aku yang bajet terer!!!


Selasa aku ade class 1 hari, tp sempat pergi register, tp yang paling bangsatnya GMi suka mark up duit student, kena denda RM15 sbb lmbt register, bengong . . habis duit aku pok . . kan elok aku blnja diri aku mkn McD!!!


Hari rabu aku tak de class, plan nk pergi beli tiket balik JB tapi hujan plak 1 hari . . so duduk rumah je lahhh, agak bosan pada hari rabu . . . .


Hari khamis sekali lagi aku lepas kan gian bermain futsal, tak cukup petang, mlm pun aku main jugakkk smpai sekarang ni bdn aku sengal2, padan mukaaa!!!!


Hari Jumaat aku ade class usahawan, sbject yang paling menyampah dari sekolah lagi tp yang ni tak macam kat sekolah dan jugak IKM, tak de la nk kene kira2 kredit dan debit cuma perlu buat bisnes planing, so korang ade tak idea untuk buat bisnes, meh aku tlg buat kan planning, hahahaha !!!!


So itu je lah ringkasan harian aku di Bangi, bosan kan, macam tak de life jerk!!!!

18 Say Something:

missSenget said...

mcm2 benda ko buat pn, bole kata lg tkde life?

Kalo aku cerita, msti ko lg kata xde life..wahahaha..

Miss Nadya said...

balik jb dah eh..take care dok sne..:)

suka men futsal eh??sama lah kita..:)

lmbt 1 hari RM15?pergh..cekik darah..boleh kaya r gitu..:D

GMI tu apa??<<xtahu..:D

p/s :: nad bukan kerja di SPR tapi nad kerja di pejabat belia...kena cari nama belia untuk plihan raya..:)

ツ Bieaz ツ said...

bestnya cuti seminggu pasnie banyak benda dibuat taim2 cuti gini kan :)

kena rm15 giler ker apa baru lambat sehari kalo lambat 2hari ntah2 denda kena naik lgi kot.habis duit jawabnya.

Cik Aini Lavender's said...

wah..dh kembali ek?welcome2,rs cam lama x jumpa,chewahhh =)

ツ Bieaz ツ said...

cuti CNY nie buat ape?? main futsal lgi ker?
hehehe ^______^

Iffah Afeefah said...

auuwww rindu sgt la ni

akuamir said...

waa... bagus ah!! bakal usahawan berjaye niehh!!! :D

deardearyhaty.blogspot.com said...

ok la tu..bosan kee??:)

littledolphin said...

Saya lagilah macam tak ada life.haha

meh buatkan saya planning boleh? :pp

eva said...

ada jugak aktiviti setiap hari tu.. kalau sy suka dok rumah smggu ni.. mggu depan xdpt nak rilek..uwaaaa..

xdelah rugi sgt xde angpau janji ada makan free.. takyah kuar duit.. eheheh

KaK LimAh Si SupiR said...

kaklimah rase nk bukak restoran r..blh tlg bwat planning tak? hik3 :P

Cik tikah said...

join la xtiviti kat gmi tuh..

El-Janna said...

hehe gud luck^^ yg pntg fyp tu kna bt betul2 k^^

Ungu Violet said...

lambat register kene paw 15 hengget!!!...huhu..cian..melepas mcD..hehe

BENA said...

best kot blaja bisnes . sebab dalam exam kite boleh pikir secara logik ! hehehe :) dulu penah present pasal biss planning . terbaek sehhhhh . hahaha :)


#hai selamat berkenalan :)

ツ Bieaz ツ said...

tu la harap2 tercapai hehehe doa2kan lah ek... :)
oic...kat bangi je awak main futsal.

Juliet_iRa~" said...

student life..hee..

gtu la kan..;p

selamat mula sem..:)

ツ Bieaz ツ said...

Xupdate entry terbaru ker?:) hehehe

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates