3 Month Will Be Lonely


Assalamualaikum *takJAWABdosa* dan Salam Sejahteranya pun hadoiiiii . . 


What I want tell you ols, "my sepet" will go through PLKN on 1mei for 3month.
3 month I thnk don't have any text from her.
Of course I will miss her . .
Of course I worried about her . .safety of her . 
*worry about safety ke takut dia kena ngurat!!
Of course I cant text her, cant call her, apa pun tak boleh!!!


So, for cover 3 month in future I have meeting with her last Saturday (21April2012).
What can I tell you ols , Im very happy with that meeting even not long but I very satisfied spend time together.
She look cute/nice/beauty/sexy that day, sometime romantically . . 
Sweet moment with you darling.
I can't forget with what happen on that day
swear darling, I will miss you so much. .
your face, your text, your voice, evrything . .  evryday


But for 3 month future what can I do, only hope that you care of yourself,
do not forget me, not leaving me, your are my soul darling 
*ohseeeeshuweeet!!! . . 
Do the best at there and do not forget prayers . .
GUY, please stay away from girl named NADIRRA, she taken by me!!!opsssss~enough..!!
*nanti ada yang muntah pink



p/s: sory im broken english, that my hobby
jgn meluat dengan entry ini, sbb ini tiada kaitan dengan sesapa, hanya dengan si dia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I LOVE YOU NADIRRA. Will You Marry Me!!


20 Say Something:

chemay said...

comel je koranggg.
jangan rindu2
:)

Nurul Aisyah said...

aik..bukan dia pakai tudung ke?
hmmmm....
sy suke lagi tgk akak tu pakai tudung mcm gmbr kat tepi tu..lagi cute..

Mishter Izwän said...

@Nurul Aisyah thanks budak tecik . haishh. dp da ade pic dyer lahhh

Mishter Izwän said...

@chemay thanksss

Nurul Aisyah said...

dp?

Nurul Aisyah said...

heheh...mestilah berubah...
jemu lah tgk yg sama je..

TiraPengemis said...

ololo...rindu2 ler pasni..hehe

Mishter Izwän said...

@Nurul Aisyah dp blog tuh lah . .

sy pun nk ubah jugak . tp tak de mse . adik tlg . hehehe

Mishter Izwän said...

@TiraPengemis rindu serindu rindunya ~lagu kumpulan spoon

diraa said...

awwww <3
how sweet you hubbiy ..
terharu nih .

Mishter Izwän said...

@diraa
ur hubby mmg sweet pun . bru tahu ke.?

diraa coleurs said...

okay *perasan pulak si pendek ni --'
bytheway , thanks a lot for this entries biy ..
i suka <3 <3 <3
then you tak payah poyo nak risau sangat , i tau lah nak jaga diri :P

Mishter Izwän said...

@diraa coleurs of course la risau , you kan budak2 lagi. tak bleh nk independent . . nnti jadi pape kat you sape susah.? encik kadir jugak susah kan, *ilagisusah

diraa coleurs said...

baik lah boss ..

♔ ⓂⓘⓎⓐ ♔ ™ said...

jiwang je. hahahaha

♔ ⓂⓘⓎⓐ ♔ ™ said...

@♔ ⓂⓘⓎⓐ ♔ ™

Nurul Aisyah said...

nak sy tolong ke? bg password maaa....
huhuh stkat ni sy dah edit 2 blog kawan...tp
sy x reti nak edit blog mcm blog ni...

ain dzaya said...

shuuweeet.shuweeet.shuweeet.
ai nak nanges bole ta?
om nom nom...

"Moga moga tak jumpa douchebag.".

Mishter Izwän said...

@ain dzaya nanges lahh, ade tisu tak niii. hukhukhuk

adibah alwee said...

so sweettt..

http://scandaloveadibah.blogspot.com/

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates