Rindu Nadirra #3 -The End




Hari ini da hari yang ke-13 Nadirra di PLKN, and sekarang aku pun dah boleh biasakan diri tanpa Nadirra, sbb aku cuma perlu tunggu hari sbtu utk contact dengna dia.

Cuma minggu pertama jek aku ngada2 siket, tp bila sudah tiba hari sbtu dan dapat text/call dia terubat sikit rindu dekat dia. Macam2 kami borakkan smpai lah hari ahad membuatkan aku sedih kembali sbb aku perlu tunggu hari sbtu lagi utk dpt contact dengan Nadirra. How ever, aku sngat happy bila dpat contact dengan Nadirra even cuma sbtu dan ahad membuatkan masa berlalu dengan pantas sekali, tp bila nk tunggu hari sbtu rasa macam nk tunggu sebulan!!

Masuk mnggu kedua aku da boleh biasakan diri almaklumlah last weekend dapat borak dengan dia. Betullah kata2 blogger yang komen, hari sbtu budak PLKN boleh pegang phone. Isnin hingga rabu cepat betul masa berlalu maybe aku terlalu focus dengan project aku yang hanya tinggal 2mnggu sahaja utk siapkan. Hari Khamis aku da start merindui Nadirra, mula merasakan hilang semngat utk membuat kerja, masa pula berlalu begitu lama. Dari situ aku mula membelek2 IM aku dengan Nadirra dari start kami kenal, gambar2 kami dan juga gambar2 dia untuk mengubat perasaan rindu yang datang dengan tiba2.

Semalam adalah hari sbtu, aku menunggu text dari dia tapi tidak ada mungkin dia tak de kredit lalu aku terus call, masih off phone!! aku mula tekanan dengan keadaan sebegini, sudah pukul 2.pm tapi masih off phone. aku mula berfikir yang dia tidak akan dapat pegang phone utk minggu ini. Penat menuggu lalu aku pergi makan tengahari memikirkan perut aku yg kosong sejak smlm lagi. 

Balik dari makan terus check handphone, huhhhhhhhhhhhh~ lega habaq hang . . aku dpt mscal dan text dari Nadirra lalu aku terus call dia. . . happy tersangat2 lah waktu itu sebaik mendengar suara Nadirra yg comel itu . . huhuhu. Di samping itu aku mendapat good news dari dia di mana end of this month budak PLKN dapat cuti dan boleh balik ke rumah masing2, sebaik dengar berita itu lalu aku terus rasa happy sangat2 sebab boleh jumpa dengan dia sebelum aku balik ke Johor utk selama2 nya!!

Ada 2 mnggu lagi utk smpai ke hujung bulan dan 2 minggu ni jugak lah utk aku siapkan project aku sebelum presentation. So, utk tunggu 2 minggu ni aku rasa boleh membuatkan aku lupa sekejap dengan perasaan rindu aku dekat Nadirra yang tak pernah luak. Aku harap lepas aku berusaha utk siapkan project ini dengan menghadapi segalan tekanan dan juga masalah mental yang agak kritikal dapatlah aku berjumpa dengan Nadirra utk hilangkan semua tekanan yg bakal aku hadapi. Nadirra juga telah menasihati aku supaya siapkan project aku dengan successfully, if not, dia tak nak jumpa aku. ~~ END






**senang hati bila dapat good news dari org yang tersayang, so pas ni aku nk updated about my project, jangan lupa visit ok. Thanks kepada yang sudi membaca dan yang komen~~ Appreciate sangat

9 Say Something:

nitnot said...

K. Aku faham macam mana rasa bila couple kita pergi PLKN. Ouh so sad. Macam macam kepala hotak fikir.

Lagi lonely, ya.

Lepastu mesti teringat, k aku dah lalui. Haha

Wait, message tahan berapa hari actually? Kalau weekend baru on hp, bukan ke message tuh dah expired. That's meant receiver tuh tak dapat lah. Kan? Sebab dulu aku macam tu.

Part yang guna public phone tu memang sweet. haha lagi sweet bila lepas call kau, dia kena buat pumping ke mende sebab komander nampak.

Bila guna public rasa macam wows ! lagilah PLKN tu 3bulan. Haha

yelah now mana dah ada orang guna public. lain lah zaman sekolah yang duduk hostel then nak contact bf/gf yang duduk luar just guna public phone.

Last. Fuh ! panjang gila aku komen. Kahkahkah

*entry kau ni buat aku teringat ex aku je. duh -.-*

Wan Diana said...

Entry dia penuh nama Nadirra :) Tunggu jea la dia habis PLKN

Mishter Izwän said...

@nitnot yg msg tuh boleh setting lah . expired time .ade max. time . tp sy set 1 week jerk

amylia_gurlz94 said...

alahh dah habis . hehe sweet story :D

ciK LyndaWawa said...

nadirra..ade org rindu awak....=]

ツ Bieaz ツ said...

Hahaha last2 nadirra gi nasihat siapkan project...kena siapkan nanti nadirra xnak jumpa hihi..

TF said...

sweet tul..sabar la..nanti tu habisla..doa je dia baik2 kat sana..

ain dzaya said...

klu da syok bercinta..gini la jadinye..anyoonyoo..sabar ye :)

"Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

cinta siswi said...

iwan.. untungla mcm tu.. hikhik.. appreciate la dia.. kihkih...

#siswi rase siswi paham kot perasaan tuh..hahaha.. :p

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates