Rezeki Ramadhan

Salam Ramadhan yang ke-17, tinggal 13 hari jek umat Islam nk menyabut Syawal. Dalam kegembiraan menyambut Syawal, ade lg satu berita gembira yang aku hendak share dengan korang.


Before aku ade buat entry about my job right, atas kesudian korang memberi nasihat, aku sudah pun menolak kerja di Singapore and aku pilih kerja di Skudai tp bukan as drafting, as Tool Maker.<--Aku tau korang tak tau pun ape itu Tool Maker but that is not important.


Yang penting aku dah dapat job as per my planning, yaitu working after RAYA. So, aku akan berkhidmat seminggu lepas raya. Alhamdulillah gaji yang aku dapat pun memadai dengan fresh level macam aku ni and the important things is job yang aku dapat nie sesuai dengan course aku, so aku boleh training lg smpai skill aku tip top. :)


Ok, cukup setakat ini karangan aku sebanyak 4 perenggan. Lain kali aku updated lagi selagi aku bnyak masa, nanti sudah kerja tak tau masa yang aku ada cukup tak untuk updated plus BW. daaa~  GOTEN NATCH

25 Say Something:

NIZAM said...
This comment has been removed by the author.
NIZAM said...

Tahniah dah dapat keje ;D

widiea azira said...

alhamdulilah. .keje la elok2

Detective Fiqa said...

wowww. :D thniah ye . untunglahh~~ nanti boleh belanje Df beli komik. hehehehe :P



:: df masukkan blog awak ke bloglist df :D

izz iizza said...

tahniah..semoga pilihan itu pilihan yg tepat..:)

AmyZana said...

tahniah ! semoga lebih berjaya pada masa hadapan :))

syiela said...

tahniah.. moga itu pilihan yg tepat ^_^

HeNRieTTa JoSe said...

Slm perkenalan....tahniah....

eita said...

tahniah lah..
ada can ni mintak belanja....hahahahah...

good luck...

Chic Na said...

good luck!

izan mama mia said...

tahniah dh dpt kerja..gd luck

IntaNBerliaN said...

tahnish :-)

Wanieys said...

gud luck okay^^

kay_are said...

tahniah dan selamat jadi sorang pekeje bro! =)

Cik TeN10 said...

Cikten dtg melawat :))

Omedetou !! Tahniah !!

Kuih tu nmpak sedap sbb tgah berpuasa kot :p

Aishah Jahirah said...

congratz dik....berita baik tu.pasni mesti bz dah nak jenguk blog slalukan...keje elok2 ye t..

Ayumi Comot said...

wah...alhamdulillah....nak keje gak,huhuhu

cinta siswi said...

okehh.. da blh bnja siswi da ps raya..huhuhu..

#keje rjin2..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah.. izwan dah buat pilihan yang terbaik :)

teratak hati said...

Tahniah..rezeki ramadhan..mane2 pilihan pun tetap rezeki kn..

msredcheesecake said...

congrats on ur new job... have fun k...

asfira aminuddin said...

wau congratulations bro! so gaji pertama boleh la belanja. hehehe

dyna syamsuri said...

tahniahhhh,, doakan aku cepat dapt keje jugak wan!

mama aini said...

tahniah..semuga terus berjaya dlm kerjaya nanti..thanks sudi singgah.. :)

Nurul Aisyah said...

apa nama kerja tuh? :)

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates