2 Minggu Punya Diari


Hi Awak, how are you? Lama kan Mishter Izwan tak singgah blog korang, nk update pun tak de mase dan tak de idea macam mane aku nk singgah blog korang. . bkn tak de masa sebab sebok beraya atau sebok dengan kerja baru. . aku sebok hack FB orang dengan nak melayan Facebook aku yang ada 6 dan jugak Twitter yang ada 2 . . . Nasib baik blog aku ada satu jerk . . 1 lagi sudah malas nak updated  :D

Nk cerita pasal raya . . tak de yang menarik sebab raya pertama aku dah kene flu fever nak capture pun tak de mood, that why aku tak de gambar raya :( 1 minggu hari raya aku duduk rumah jerk melayan sedara mara yang excited nak beraya dan nk kumpul duit raya untuk cucu-cucu mereka. Cuma raya keenam jerk aku bertandang ke rumah akak aku sbab ada open house. . . :)

Cukup cerita pasal raya, aku bukak cerita pasal kerja baru aku! . . Aku start kerja seminggu lepas raya. . mmg terasa malas nak pergi kerja time tuh. . tp nasib baik la hari pertama induction jerk <---cuma bermimpi. . . lepas induction terus aku masuk ke department kena buat kerja. . arghhhh~tekanan seyh :(
tp tak pe . . kerja aku ni sama seperti apa yang aku buat masa jadi student dulu, so!layan kan je lah. . Kerja best, tak de pressure, tak de maki hamun, tak de tengking-2 tapi yang jadi masalah dalam section aku semua nya orang cina. boring kerja tak de kawan nak borak2. . borak ngan cina dowang susah nk paham aku. . hurmmm :(

Cukup la cerita aku selama 2 minggu mendiamkan diri, pas ni aku tak tau bile nak update lagi, ada sape2 tak yang boleh update kan untuk aku :) . of coz lah tak de~! choooi. . sebelum aku tekan button publish aku nk jugak ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke 55 Tahun :) <---sekarang dah 2sept bro ^_~ byeeee:)


Gambar Makcik Google

Time For Blogwalking

25 Say Something:

eja said...

nice post :) salam merdeka raya

Mizz ErMa said...

lorr..demam taem ari raya? kesian tol..sy lak demam taem lepas raya..hehe btw, slamat ari kemerdekaan jgk..=)

Detective Fiqa said...

hahahaha ciannyer bro kite hehehe. btw selamat merdekaa!!!

JungRara said...

salam syawal,,salam merdeka!

HeNRieTTa JoSe said...

Slm merdekaraya....slmt berugas d tmpt bru..

Psss...picta tu saja usik bdk berdua tu....

nur anis said...

terpaksa jadi pendiam lah gini..huhu

ayut said...

cian..raya2 dh dmam... :)
salam merdeka jgak! :)

TF said...

salam merdeka..still dlm mood raye ag..selamat bertugas eh..

izan mama mia said...

dmm time raya....sll dmm pas raya sbb makan byk..huhu..

eita said...

alahai....siannyer raya2 kena selsema

kay_are said...

aku pun senyap lame dah bro.. ko watpe je sampai ade 6fb? dahsyat!! bagus r kalau dah leh adapt ngan dunia keje.. teruskan ok!aku nak ucap selamat ari raya even dah agak lewat.. huu

El-Janna said...

huh samat hri raya jgkkkkkkk. happy merdeka^^

Miss Fifi said...

salam merdeka raya jugak :)

aku HaniAsyira said...

banyaknya akaun dia.. dah keja bz ah nanti kan..

nuyui a.k.a miss YUI said...

skit raya namanya tu kan..hihi..

Wanieys said...

salam kemerdekaan :)....xsihat time raya siannyer

♥ sitifarhana ♥ said...

alahai sianny die sakit time raya..

apepon, salam merdeka..eh, mcm dah lmbt je nak wish..hikhik

Ayumi Comot said...

sakit tyme raye mmg cobaan....

Everything's Everythings said...

seminggu raya dh masuk kerja baru.. xpe berkorban tu lama2 biasa la tu kan? ;D
Gd luck dkt sana..

Selamat Hari Raya dan Hari kemerdekaan sekali

asfira aminuddin said...

tak best cuti seminggu pastu dah kerja. takpelah, pekerja berdedikasi mmg camtu. hehehe

Aishah Jahirah said...

salam aidilfitri...salam merdeka...heheh jangan lupa blog terus ye...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

salam kemerdekaan buat semua warga mesia....

Ain Dzaya said...

selaamt hari merdeka..babap maw malas update belog pulak...;p

♔ ⓂⓘⓎⓐ ♔ ™ said...

atok

AmyZana said...

amboi ~ ! byk gila akaun fb ! ape buat bebnyak tuh ? xD

Post a Comment

 
Powered by Blogger | Downloaded from Free Templates